friendos.blogg.se

Vänner Familj Fritid

Hemma!

Kategori: Allmänt

Heeej!   Freja som skriver, nu är jag hemma från skytte! Jag provade på idag och det var jätte skojjigt så jag tror (vet) att jag a ska börja där nu för det är jätte billigt (100kr terminen)+ plus att jag kommer att få sjuss (stavning) dit av min granne som jobbar på skytte föreningen ^^
 det var jätte roligt, jag fick en träff platta med 50 poäng på ( 10 poäng på varje mål)
så jag är rätt stolt faktist! ;) Dom sa på klubben att det var ovanligt för någon att få full pott första  gången :D
 
...
 
( Okej det här gick ju inte så bra..... Jag hade tänkt att ladda upp
några bilder från idag men jag fatttar inte hur man skall göra . Asså jag har laddat upp bilder förut
men jag lyckas bara inte på den här datorn ska be pappa om hjälp, fasst han spelar poker på mobilen
så vi får se hur det går :P )
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: