friendos.blogg.se

Vänner Familj Fritid

Kulturfestivalen

Kategori: Allmänt

Tjoho! iförrigår så åkte jag till kulturfestivalen med nåra familje kompisar och en av dom heter frida, jag är jätte bra kompis med henne men vi träffas nästan aldrig så nu när vi träffades var det jätte kul! :D
Själva festivalen var isf jätte häftig det var en massa band och musik, dans och akrobatik sen var det cirkusar också. Luft akrobatiken var iaf jätte rolig att titta på .
Akrobaterna släppte ned konfetti och bredvid var det ett band som spelade och dom var också väldigt duktiga mamma skulle ha älskat det stället! :D
 
Aja.. iaf så var vi väll hemma hos dom kl 1på kvällen eller  något. Jag sov över där en natt och sedan på morgonen så åkte vi till ett bad stäle som heter rullsand , där vi spenderade dagen. Det fanns en massa vågor där så det var jätte roligt sen så byggde jag och Frida sandslott xD 
 Jag årkar inte lägga upp några bilder ikväll så .. aa.. ,) Godnatt! /FREJA <3
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: