friendos.blogg.se

Vänner Familj Fritid

Matte test & Alby

Kategori: Allmänt

Hejsan! Igår så var det ju skolstart och sedan dess så tycker jag att det har gått ganska snabbt, vi har redan haft ett första matte test  :S Fasst jag tyckte att det gick bra iaf . Poängen var mast för våran lärare att se hur vi låg till nu efter sommar lovet. Därför så kände jag mig ganska säker och jag kom ihåg allt tror jag , fasst det lär väll visa sig sen ;) Senare på dagen så cycklade vi iaf ner till Alby fridluftsgård för att "Leka lite" ;Men jag cycklade ned dit med en kompis och då hade våran engelska lärare sagt till henne att vi skulle vara där halv två , men så var inte fallet utan vi skulle vara där ett. Så det blev en aning stressat där men vi han i god tid iaf ;) Vi fick olika uppgifter som vi skulle lösa, det kunde antingen vara frågor, andra mer fysiska uppgifter eller att skapa ett konstverk som skulle påminna om sommaren. Fasst jag kan då inte säga att vårt konstverk var det finaste men .. men :) Hehe jag var lag kapten.  Vårt jag gick det iaf bra för vi klarade jätte många uppgifter :D / FREJA <3 
P.s : sorry för det långa inlägget :S <3
 
 
Fin bild som jag tog i sommras

Kommentarer


Kommentera inlägget här: