friendos.blogg.se

Vänner Familj Fritid

Snart frisk... Hoppas

Kategori: Allmänt

Fy .. blä ..  tvi .. ush .... Ne men jag har varigt sjuk några dagar och det har varigt hemsk. Fösta dagen  så hade jag 40 graders feber och hade så ont i huvet så att jag  spydde :S sen hade jagg feber och så dagarna efter men nu känns det bättre så imorrn kanske jag kan göra något lite mer roligare...
Jusst nu tittar jag på  "my big fat gypsy wedding" och det handlar om några romer och asså dom är ju typ helt galna. 
 
Förut köpte jag fondant :DJag är jätte glad över det. men.. såklart vet ingen vad det är men det är iaf en slags socker massa som man kan täcka och dekorera tårtor med jag ska visa några bilder på vad  det är / FREJA <3
 
 
Jag menar kommigen det är någon som har gjort den här blomman för hand i fondant... hehe jag kommer att ha det såå roligt med det ;)
 
 
 Det var den är sorten jag köpte ( för halva priset Yeah!) Skriver sedan när jag har testat hur bra resultatet blev

Kommentarer


Kommentera inlägget här: