friendos.blogg.se

Vänner Familj Fritid

Stooooooolt 8)

Kategori: Allmänt

hehe ;) Nu känner jag mig så jäkla stolt asså Idag så drog jag, mamma, Pappa och farmor och farfar ut och fiskade lite Och gissa vad jag fågngade ... Min första gädda!!! Så himla stolt  heheh  ;) jag vet , kanske lite löjjligt men pappa är jätte fiske intress och typ fångar  hur jäka mycke fisk som hällst. Så nu  när jag fåck min första jädda känner jag mig fett PROUD xD
 
När jag fångade fisken så fattade jag inte det först jag ba ;
Pappa: Har du botten napp ska jag Hjälpa?
Mamma: "Läser Bok..."
Jag: Ne jag har det här ...
Pappa: Oki
Jag :"Drar och vevar lite till"
"Le Fish apers"
Jag: Det är en Fisk!!!
Mamma: Dte är en gädda! 
Pappa : Hit med håven!
Jag: "Dansar" xD
 
Aja Johanna ringde för ett tag sen men jag kunde inte eftersoom att farmor och farfar är här ., ;(  Men vi sa att vi skulle göra någon annan gång iaf )
Aja Bye / FREJA  <3
Farmors Tårta Mamma visspade grädden men annars så gjore jag den själv alla dekorationerna är egen gjorda :)
en jätte gosig katt vi träffade nere vid båt klubbennar
Min firre 
Myser på gräs mattanPromenad på gräsmattan med farmor
Totte ses hay!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: