friendos.blogg.se

Vänner Familj Fritid

Trött, Planer & Mys

Kategori: Allmänt

Hej tröööött chey  som skriver detta. Idag så har jag vart ensam hemma och laddat för att bli frisk men det värkar inte hjälpa med tanke på att jag förtfarande är hostig och desutom har jag fått ögon infektion... Mysigt.. ;/ Ne .. men mitt öga  är jätte rött men det börjar bli bättre nu. så.. HOPPAS! 
Jusst nu sitter jag och hjälper mamma med datorn. Det regnar ute och det är jätte mysigt för att man kan höra hur det smattrar på rutorna .... Myyys :)
Imorrn kanske min kusin kommer och hälsar på i några dagar det skulle iaf vara jätte skojj om hon kunde det :D men eftersom att jag är förkyld och hon har två viktiga handbolls matcher på G får vi se hur det blir. 
På torsdag så kommer Farmor & Farfar på besök. Det ska bli super kul! :D Farmor fyller år så då ska vi leta reda på någe skoj att hitta på. Och då ska jag få baka hennes födelsedags tårta ! :D <3 Yey! Jag ska lägga upp skissen  sen. men jag årkar inte hämta sladden till cameran . hehe .. som sagt .. trött chey ;) 
 
Jag vet att det här blev ett hemmskt långt inlägg men jag hade så mycket att skriva om. sorry / FREJA <3

 
Inte ny bild men men .. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: