friendos.blogg.se

Vänner Familj Fritid

Bad hus jao!

Kategori: Allmänt

Ne.. men hej! Nu ska jag och Elina åka till bad huset och (da) simma / bada. Så det ska bli skojjigt!
Hoppas att färgen på topparna har slutat färgas nu:S Jag åkte och adade en gång innan för innte så länge sen. Och då häll mitt hår fotfarande på att blekas så da var det kanske inte så smart att ha en vit handuk ... och en vit bikini :/ 
Hej då!
P.s: Alla bara måste titta på williams lista (Söndagar) ! Det är faktist kul men  jag trodde att det skulle vara roligare men serien har ju bara visat 2 avsnitt så man ska väll inte dömma en kanske .. ;) Aja nu kommer nog Elina snart att ringa mig så jag ska nog göra mig i årdning. Bye! / Frejs <3
love to whale! xD

Kommentarer

  • Hannah säger:

    sv: tack för din fråga, svaret/din länkning kommer snart på frågestunden! ;)

    2012-10-01 | 16:20:31
    Bloggadress: http://hannosh.blogg.se

Kommentera inlägget här: