friendos.blogg.se

Vänner Familj Fritid

HERKULES!!!

Kategori: Allmänt

Älskar den filmen har sett den 20 gånger idag typ, och jag har första låten han sjunger på hjärnan.
 
Jag har ofta drömt, om en plats långt bort.
Där dem möter mig och säger välkommen hit,
O där hurrar dem o jag får eskort av en röst som säger
Platsen finns och du hör dit.
 
Det är dags att gå, jag kan klara av det
har bestämt o då vet jag vad jag gör
värt vart enda steg på min långa väg
bara jag får veta vem jag är och vart jag hör.
 
Ja jag ger mig av, jag kan klara av det
fast det kan ta tid vet jag jag gör
värt varenda steg på min långa väg
bara jag får veta vem jag är och vart jag hör.
 
Jag är ung och stark jag kan klara av det , dem ska nog få se
jag vet vad jag gör gå på okänd mark
 men jag klarar av det o då får jag veta vem jag är och vart jag hör
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: