friendos.blogg.se

Vänner Familj Fritid

Hur Årkar Man ?!

Kategori: Allmänt

Asså hur tänker vissa personer för  ett tag sedan så var det någon som snodde min kompis (Sofias) cyckel :( .
Nu idag efter skolan så stod det en liknande cyckel på cyckel stället och det visade sig att det var hennes eftersom att vi testade nyckeln och då gick låset upp.
 
Men jag förstår bara inte hur fålk orkar ?!
Cyckeln vara jätte paj! Flera vajrar var avklippta och hjulen till kedjan var böjda, Stänk skyddet varböjd så att det gick in i hjulet och det var flera skrapmärken eftersom att de typ hade släpat cyckeln.
 
Jag förstår bara inte varför?!
Jag kan förstå att vissa stjäl en cyckel för att använda själv men det finns ju ingen användning av en trasig cyckel.
Ne , fy jag förstår bara inte varför det finns så elaka människor!  >:( 
/ Freja <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: