friendos.blogg.se

Vänner Familj Fritid

Mår inte bra.

Kategori: Allmänt

Nej som sagt mår jag inte bra i, men det är mest psykiskt. Jag känner mig som att jag bara helt enkelt inte kan eller vill äta och om jag äter mår jag bara illa eller får ont i magen, även om jag känner så håller jag humöret uppe, men inte lika mycket hemma. Jag har inte alltid mått bra som jag brukar men den här gången är det annorlunda, som  om att jag faktiskt inte kan få i mig nåt utan att må dåligt efter det även om jag tvingar i mig mat för att inte få folk oroliga som många vart i min förra skola. Jag kan inte alltid vara mig själv känns det som och inte många verkar märka det, den enda jag kan och vill vara mig själv med är med min bästaste bästaste vän Cornelia.
Xo Johanna

Kommentarer


Kommentera inlägget här: