friendos.blogg.se

Vänner Familj Fritid

SJUK :(

Kategori: Allmänt

Hej hej det är just nu Johanna som skriver och som ni säkert fattar så är jag sjuk idag. Jag vet att det var längesedan jag skrev men jag har varit ganska upptagen så nu när jag är sjuk tänkte jag skriva lite.
Jag hade ialla fall turen att inte behöva vara själv hela dagen (hatar att behöva vara det)  Min Tvillingbror Jakob är också sjuk.
Idag har jag inte gjort så jätte mycket utan mest bara vilat, kollat några filmer, läst lite, spelat Uncharted och assasins creed (jag är lite av en spelnörd hihi)
Har nån av er förresten läst Cirkeln?? vi läser den i skolan och jag måste säga att jag älskar den,  det är många av mina kompisar som läst den och sagt att jag måste läsa den men jag har inte blivit så jättesugen på at läsa den då utan var fast besluten vid att jag absolut INTE skulle läsa den men jag blev ju till sist tvungen att läsa den som tur var. För er som inte har läst den så rekommenderar jag den verkligen sjukt bra bok men lite läskig för vissa har jag hört (tycker inte att den är så jätte läskig)
XoXo Johanna

Kommentarer


Kommentera inlägget här: