friendos.blogg.se

Vänner Familj Fritid

Tårta & Läxor

Kategori: Allmänt

Hej hej alla fina människor där ute! :D
Nu ska jag träna lite till läxa ... Vi ska ha No prov imorrn  så vi får se hur det går :S Ne jag tror aktiskt att det skall gå bra vi jobbar med örat och hörseln så det känner jag mig ganska säker på.
annars...
Jo ! för någon dag sen så bakade jag en tårta som ag blev rätt nöjd med. Fasst vi stoppade in den i kylskopet , vilket kanske ine var så smart efter som att att all fondaden ( sockermassan ) nu har geggat rund sig och bara är något läskigt socker klägg. :S <3 
 
Aja den var iaf god! men bara lite för söt men det var eftersom att att vi glömde köpa bär så det fick bli med sylt.
/Freja

 
Duktig man kan va! ^^
Lilla jag "Suddig bild I know."
 
Höst.? :o
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: